Nails: kryształki

Nic tak nie poprawia kobiecie humoru jak zadbanie o siebie i swój wygląd. Mając więc trochę więcej czasu postanowiłam poprawić nieco wygląd moich dłoni i sprawić sobie manicure. Chciałam jednak – jak to ja – zrobić coś odmiennego niż zwykłe pomalowanie paznokci. Postanowiłam, więc sięgnąć do moich kosmetycznych zapasów w poszukiwaniu inspiracji i tak natrafiłam na cyrkonie. Kiedy się okazało, że mam pasujące kolorami kryształki i lakier koncepcja pojawiła się niemal natychmiast. Postanowiłam zerwać z rutyną (zazwyczaj moja przygoda z takimi ozdobami ograniczała się do pojedynczych cyrkonii) i zdecydowałam się na ozdobienie całych paznokci, jednak zgodnie z zasadą „co za dużo to nie zdrowo” wybrałam jedynie paznokcie na palcach serdecznych.

Dekorowanie paznokci kryształkami jest dość pracochłonnym procesem, ale moim zdaniem efekt końcowy jest tego wart. Poza tym jak wiemy trening czyni mistrza i każde kolejne zdobienie będzie zajmować nam mniej czasu.

Oto kilka przydatnych porad związanych ze zdobieniem paznokci kryształkami/cyrkoniami, które pomogą nam uzyskać lepszy i trwalszy efekt:

  1. Zawsze zaczynajmy od bazy co uchroni przed przebarwieniami płytki – szczególnie przy mocniejszych kolorach.
  2. Jeśli używamy drobnych ozdób lub tych większych, ale w małych ilościach, w większości przypadków wystarczy jeśli pomalujemy paznokieć wybranym lakierem i przyłożymy kryształki w odpowiednich miejscach (kiedy jeszcze lakier nie wysechł).
  3. Aby uchronić się przed odpadaniem ozdób na koniec warto pomalować paznokieć utwardzaczem.
  4. Jeśli decydujemy się na większe cyrkonie i chcemy użyć dużej ilości ozdób będzie to jednak za mało. Wówczas lepszą metodą jest nanoszenie niewielkiej ilości lakieru na każdy kryształek z osobna i wówczas „przyklejanie” go do paznokcia. Alternatywą dla tej metody jest punkowe malowanie paznokcia bezbarwnym lakierem w miejscu, w którym chcemy mieć cyrkonię i przyłożenie jej w tym punkcie.
  5. Przy dużej ilości ozdób trudniej jest pomalować cały paznokieć utwardzaczem, ja jednak polecam użycie mniejszego pędzelka (do zdobienia) i malowanie nim dokładnie pomiędzy kryształkami lub dookoła każdego z nich.
  6. Słyszałam również o metodzie przyklejania ozdób na klej do tipsów, jednak nigdy go nie stosowałam. Moim zdaniem nie jest to dobry sposób, a na pewno nie jest dobry dla naszych paznokci, więc byłabym z tym ostrożna.


A oto efekty. Jak wam się podobają?  
Foscor Lady



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz