Grecka przygoda

Do tej pory wspominam tegoroczne wakacje w Grecji, jako jedne z najlepszych w moim życiu. Malownicze miasteczka i uliczki zachęcają do spacerów, odpoczynku w knajpkach z pysznym jedzeniem, a jednocześnie są gratką dla fotografów czy instagramowiczów. W każdym zakątku małych, uroczych wysepek można znaleźć przepiękne miejsca, które są idealnym tłem dla zdjęć.

Dla mnie tłem była stolica wyspy Kos o tej samej nazwie. Niebieskie okiennice, przepiękne kościoły i antyczne zabytki na każdym kroku nadają temu miejscu niesamowitą atmosferę. Na wycieczkę wybrałam się w zwiewnej sukience maxi, która świetnie sprawdziła się w klimacie słonecznej Grecji. Jej dodatkowym atutem jest materiał z jakiego została wykonana. Satyna jest nie tylko modna, ale przede wszystkim lekka. O tym, że grochy są w trendzie, wspominałam już kilkakrotnie, więc wiecie dlaczego akurat ten model znalazł się w mojej szafie. 😉

Zwiedzanie zazwyczaj wiąże się z dużą ilością chodzenia, dlatego najważniejszym elementem stylizacji są wygodne buty. Wybór padł na białe ugly sneakers podrasowane przezroczystymi wstawkami mieniącymi się w słońcu. Połączenie elegancji i casualu to trend od wielu sezonów, który świetnie sprawdza się podczas wakacji, gdzie komfort jest jednym z ważniejszych czynników.

Właśnie z powodu komfortu w trakcie zwiedzania staram się ograniczać liczbę dodatków do rzeczy niezbędnych. Tak samo zrobiłam i tym razem stawiając jedynie na kapelusz i okulary przeciwsłoneczne.
Taki niepozorny komplet wystarczył do stworzenia modnej ale i funkcjonalnej stylizacji, która przyciąga wzrok,a jednocześnie pozwala na godziny chodzenia w pełnym słońcu i poznawania nowych miejsc.

Co myślicie o mojej wersji wakacyjnej stylizacji?
















4 komentarze:

  1. Piękna jak zawsze. Buty mi by bardziej pasowały jakieś sandały, w których da się chodzić. Mam wrażenie, że sukienka jest z niezbyt przewiewnego poliestru, buty też wyglądają na dość ciepłe. Nie było Ci za gorąco???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, sukienka jest lekka i przewiewna, a została zrobiona w 100% z wiskozy. A co do butów, nie było mi w nich gorąco. Może na zdjęciach wyglądają na "grube i ciężkie", ale to tylko wrażenie. Oczywiście nie dorównują lekkością sandałom, ale myślę, że do długiego marszu po różnych terenach sprawdzają się o niebo lepiej :)

      Usuń