Summer in black and white


Wakacje to czas szaleństw i eksperymentów. Otaczają nas kolory i wzory, których raczej nie widujemy jesienią czy zimą. Nie oznacza to jednak, że letnia stylizacja musi krzyczeć, żeby nie być nudną. Wybierając swój strój na jednodniowe wakacje nad morzem zdecydowałam się na prostotę – przynajmniej w barwach. Postawiłam na klasyczne biele i czernie, ale zaszalałam trochę z formą i wzorami. Crop top off shoulder w biało-czarne paski zestawiłam z lekko rozkloszowaną spódnicą w geometryczne wzory w tych samych kolorach. Dobrałam do tego bardzo modne w tym sezonie sandałki na słupku, które są fajną i wygodną alternatywą (jeśli nie chcemy ubierać płaskich butów) dla szpilek, które na spacery po promenadzie nadają się średnio. 😉  Na to lekki, długi sweterek chroniący (szczególnie wieczorem) przez chłodną morską bryzą i stylizacja niemal gotowa. W dodatkach również postawiłam na minimalizm: torebka z frędzlami, które zawsze kojarzą mi się wakacyjnie (trochę większa, żeby zmieścić krem przeciwsłoneczny, wodę i inne niezbędne drobiazgi), dwa złote wisiorki typu celebrytka, kolczyki z piórkami, no i niezbędne latem okulary przeciwsłoneczne również w bieli i czerni. Myślę, że w wakacyjnych stylizacjach, tych na co dzień, fajnie jest ograniczyć dodatki tak samo jak make up – nie są nam aż tak potrzebne, szczególnie jeśli w międzyczasie idziemy popływać czy się poopalać – nie ma sensu tracić czasu na ściąganie dużej ilości biżuterii czy ciągle poprawianie makijażu – ten czas poświęćcie na odpoczynek i zabawę 😉


Na zdjęciach mam na sobie:
top: New Look | spódnica: Reserved | buty: Born2be
torebka: H&M | sweter: New Yorker
 

 

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz