Crazy yellow

Żółty kolor to jeden z mocniejszych trendów sezonu. Dla mnie był szczególnym wyzwaniem i na początku trochę się przed nim broniłam. Wydawało mi się, że jest zbyt jaskrawy, nie pasuje do mnie, a w ogóle to będzie przyciągał owady 😉 Zmieniło się to w momencie, w którym wpadła mi w oko cudowna żółta spódnica w kropki o bardzo ciekawym kroju. Była to miłość od pierwszego wejrzenia i stwierdziłam, że zaryzykuje. Na początku planowałam dobierać do niej stonowane góry i delikatne dodatki, żeby była głównym punktem stylizacji. Uświadomiłam sobie jednak, że to nie jest żadne ryzyko, a przecież kocham modę za to, że można myśleć nieszablonowo i być kreatywnym i nie trzeba grać bezpiecznie. Dlatego postanowiłam pójść na całość i wykorzystać żółty trend w 100%. Tak powstał szalony żółty total look z wykorzystaniem clash of prints.

Połączyłam spódnicę w czarne grochy, z topem na grubych ramiączkach w białe plamki, trochę przypominające drobne kwiatki. Print pojawił się również w dodatkach, a mianowicie w okularach w panterkę. Stylizacje wykończyłam białymi butami, które już pojawiły się na blogu, delikatnymi geometrycznymi kolczykami z drewna oraz łańcuszkiem w muszelki.


Zobaczcie ile trendów może pojawić się w jednej stylizacji (tutaj mamy: kolor żółty, grochy, łączenie wzorów, białe buty, muszelkowa biżuteria, naturalne drewniane kolczyki). Wystarczy połączyć kilka elementów i okazuje się, że mamy cudowną stylizację, w której czujemy się sobą, jesteśmy pewni siebie, a dodatkowo wyglądamy jak prosto z magazynu modowego czy tygodnia mody w Paryżu, Mediolanie czy Nowym Jorku. I jeśli obserwujecie trochę te miejsca to wiecie, że "wielka moda" to już nie są dziwne ubrania, które nosić mogą tylko wybrani, odważni, bo nie nadają się na co dzień. Są to nieszablonowe ubrania, ale również casualowe, sportowe czy wygodne zestawy albo takie, które wyglądają jak z wakacyjnej pocztówki. Z każdym rokiem projektanci coraz bardziej dostosowują się do ulicy, a każdy trend można wykorzystać tak by pasował do nas, a nie na odwrót. Także nie bójcie się brać wszystkich trendów, które Was zachwycają i łączyć je w jeden look. Tak samo jak nie ma się czym przejmować jeśli wybierzecie tylko jeden modny element i w okół niego zbudujecie stylizację. Pamiętajcie, że moda jest dla Was i jedyną osobą jaką macie zadowolić jesteście Wy sami!

Jak Wam się podoba takie żółte szaleństwo?



















1 komentarz: