Foscor Lady Style: Andrzejki

Andrzejki to czas, w którym możemy się dowiedzieć co nieco o naszej przyszłości. Według tradycji w noc wigilii świętego Andrzeja niezamężne dziewczęta odprawiały wróżby aby dowiedzieć się za kogo i kiedy wyjdą za mąż, czy może pisany jest im los starych panien. W tej chwili to okazja dla wszystkich, niezależnie od płci, by zabawiać się we wróżbitów. Mamy słynne lanie wosku, obieranie jabłka i rzucanie obierek przez ramię (UWAGA przerwanie skórki grozi pechem! ), układanie butów gęsiego przez pokój i wiele wiele innych. Dla mnie Andrzejki kojarzą się z czymś magicznym i niezwykłym. Poza tym jest to jedna z niewielu nocy, w której można poszaleć ze stylizacjami. Postanowiłam pójść za tym tajemniczym i czarodziejskim nastrojem: głównym elementem jest oczywiście toczek z woalką , którą postanowiłam ukształtować tak by przypominała maskę – w końcu miało być tajemniczo. Do tego hit sezonu, czyli metaliczna spódnica i jako dodatek rajstopy typu kabaretki ze szwem z tyłu. Idąc z duchem słów „co za dużo to nie zdrowo” stonowałam wszystko zwykłym czarnym topem. Jeśli chodzi o biżuterię to wybrałam delikatną kolię z koronkowym wzorem i małe perełki w uszach. W taką noc nie mogło również zabraknąć odpowiedniego makijażu! Tym razem postawiłam na kolory nocy czyli różne odcienie niebieskiego i srebro. Jako zwieńczenie całej stylizacji tuż pod kącikiem oka niezasłoniętego woalką umieściłam małą ozdobę w kształcie księżyca. I tak oto byłam gotowa stawić czoła andrzejkowym przepowiedniom! A wy jak spędziliście Andrzejki, wróżby były przychylne czy raczej złowieszcze? ;)
Foscor Lady 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz