Anastazja - rosyjska księżniczka

Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale wróciłam, na czas żeby życzyć Wam Wesołych Świąt!

Dzisiejsza stylizacja odwołuje się do tego świątecznego okresu. Chociaż nie mamy perspektywy na białe święta to musimy w inny sposób zadbać o świąteczną atmosferę. Dla mnie pierwszym krokiem do zbudowania odpowiedniego nastroju jest oczywiście stylizacja. Strój który mam na sobie idealnie nadawałby się na świąteczny kulig. 😉 W spódnicy z ekoskóry o długości midi, na pewno nie zmarznę, a szyku i elegancki dodaje koronkowy top ze stójką. Na to długi płaszcz i futrzana czapka i Anastazja gotowa 😉 Bo stylizacja, poza tym że świąteczna, to była inspirowana moją ulubioną bajką z dzieciństwa o rosyjskiej księżniczce o imieniu Anastazja. Myślę, że każdy patrząc na moją dzisiejszą stylizację, czuje tą nutkę carskiej Rosji. A to wszystko w otoczeniu świątecznych dekoracji na Jarmarku Bożonarodzeniowym 😍

Jeszcze raz życzę Wam zdrowia, pomyślności, spełnienia marzeń i spędzenia tych świąt w ciepłej atmosferze w rodzinnym gronie!

Na zdjęciach mam na sobie:
spódnica: Mohito | buty: CCC | top: Reserved  | płaszcz: Restyle  



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz