España: day 3

To już ostatni wpis dotyczący mojej wizyty w Hiszpanii. Dzisiaj będzie trochę inaczej. W końcu była to wakacyjna wycieczka i jej głównym celem nie było zrobienie osobnej sesji fotograficznej każdej stylizacji, dlatego dzisiaj 3w1 - trzy stroje w jednym poście!

Pierwsza stylizacja to strój na zwiedzanie Calelli - miasteczka, w którym znajdował się mój hotel. Zainspirowało mnie hiszpańskie słońce i zdecydowałam się na odważny neonowy pomarańcz. W tym kolorze jest podstawa stylizacji - kombinezon. Poza mocnym kolorem ma on również ciekawy motyw roślinny, a zakładki przy spodenkach wyszczuplają sylwetkę i wydłużają nogi. W tym samym kolorze jest kwiat, który wpięłam we włosy by nadać całej stylizacji wakacyjnego charakteru. Jako dodatki wybrałam proste złote kolczyki oraz okulary lenonki z ozdobnymi oprawkami.

Na spacer po Barcelonie zdecydowałam się na sukienkę maxi w etniczne wzory. Sukienka jest już sama w sobie tak ozdobna, że dobrałam do niej tylko delikatne złote kolczyki oraz - nieodłączne na wakacjach - okulary przeciwsłoneczne. Poza ciekawym motywem, krój sukienki jest jej dużym plusem - wyszczupla, podkreśla kształty i wydłuża - upodobniłam się w niej do kolumn, które widać za mną na jednym ze zdjęć, prawda? 😄 W takim stroju mogłam zobaczyć słynną Font Màgica oraz Palau Nacional na wzgórzu Montjuic, a także kolumnę Kolumba (i zrobić sobie zdjęcie przy słynnych lwach).

Na zdjęciach mam na sobie:
sukienka: H&M | buty: CCC | kolczyki: Reserved | okulary: Sinsay

Ostatnia stylizacja jest również z wizyty w Barcelonie - tym razem zwiedzałam Park Güell. Ogromny teren, który początkowo miał być luksusowym osiedlem jest to miejscem naprawdę magicznym. W całym parku można znaleźć niezwykłe rozwiązania architektoniczne, kręte ścieżki i schody, a wszystko w zgodzie z naturą i z widokiem na całą Barcelonę. Na ten spacer zdecydowałam się na czarny "crop top" w kwiatowe motywy, luźnie spodnie z ozdobnymi lampasami, a także wygodne buty ze wzorem w panterkę. Okulary w tej stylizacji zostały przeze mnie znalezione w trakcie wakacji w małym sklepiku w Calelli. 


Na zdjęciach mam na sobie:
top i spodnie: H&M | buty: DeeZee | kolczyki: Hebe























2 komentarze:

  1. Piękna wycieczka :-) Wg mnie pomarańczowa sukienka NAJ, pasują Ci takie kolory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń