W stronę słońca

Nareszcie słonce na stałe zagościło za naszymi oknami i możemy się cieszyć piękną pogodą niemal każdego dnia. Nie wiem jak wam, ale mi daje to zawsze porządny zastrzyk inspiracji i chęci do modowych eksperymentów. Efektem tego jest stylizacja w kolorach, które możemy znaleźć kiedy tylko spojrzymy w górę. Czerwień w połączeniu z pomarańczą przywodzą na myśl gorące zachodzące słońce, a odrobina niebieskiego umiejscawia to wszystko na nieboskłonie. Bardzo modną tego lata bluzkę z odkrytymi ramionami (tzw.”off shoulder”) połączyłam z panelową, rozkloszowaną mini spódniczką. Strój dopełniłam dużym naszyjnikiem w kontrastującym kobaltowym kolorze i jeszcze jednym barwnym akcentem: czerwoną torebką z kolorowym kwiatem. Aby nie odwracać uwagi od stroju postawiłam na neutralne, cieliste szpilki. Taki eksperyment z kolorami to dla mnie nowość, a jego rezultaty pozytywnie mnie zaskoczyły. W takim stroju nie zabraknie ani pewności siebie, ani energii i chęci do działania – można zdobywać świat! Muszę też przyznać, że przyciągał wzrok bardziej niż zachód słońca ;)
Foscor Lady












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz