Krata i grochy

Jesień kojarzy nam się z pięknymi barwami. Pomarańcze, czerwienie, przepiękne odcienie towarzyszą nam nie tylko w przyrodzie, ale i w trendach na tegoroczny sezon jesień/zima.



Dobrze wiem, że sezon ten się już rozpoczął i post jest może trochę spóźniony. Nieprzyjemne sprawy, o których wcześniej pisałam, a także długa choroba, a następnie informacja o chorobie psa i rozpoczęcie leczenia uniemożliwiły mi wcześniejsze podzielenie się z wami tą stylizacją. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. :)

Trendy tego sezonu bardzo przypadły mi do gustu. Wyraźne kolory i odważne połączenia wzorów to to co lubię najbardziej, dlatego stworzyłam stylizację, w której to wszystko zawarłam. Podstawą stylizacji są szerokie spodnie w kratę oraz musztardowa bluzka w grochy. Już samo to połączenie jest nieoczywiste i daje piorunujący efekt. Dodałam do niego duże złote kolczyki, które w tym sezonie królują jeśli chodzi o biżuterię. Kolejnym kontrowersyjnym wyborem są białe botki. Przez długi czas nie kojarzyły się one zbyt pozytywnie, były synonimem tandety i braku klasy. Dla niektórych nadal nie są dobrym wyborem natomiast wróciły do łask, nosimy je w nowym wydaniu, które jest mocno w trendzie i świetnie wygląda. Jesień już mocno dała o sobie znać, szczególnie w dniu robienia zdjęć, dlatego nie mogło obyć się bez okrycia wierzchniego. Długi, oversizowy płaszcz w bardzo modnym odcieniu, a do tego szal kratę w mocnych kolorach.

Muszę przyznać, że miałam na sobie ten zestaw już wielokrotnie i za każdym razem czuję się w nim tak samo świetnie! Przyciąga wzrok, jest nieszablonowy i z pewnością wyróżnia się na ulicy pełnej ciemnych barw.

O szczegółach jesiennych trendów opowiem trochę więcej w kolejnych postach, więc bądźcie czujni i obserwujcie moje social media!

Podczas sesji miałam okazję współpracować po raz pierwszy z bardzo zdolnym fotografem. Jego zdjęcia są trochę inne od tych, które zazwyczaj wstawiam na bloga, ale zrobiły na mnie duże wrażenie, bardzo podoba mi się jak na nich wyglądam, a odmienność i różnorodność to to co lubię najbardziej. Zrobiliśmy wspólnie zdjęcia w terenie, niestety pogoda była typowo jesienna, wiał mocny, zimny wiatr, co uniemożliwiło zrobienie zdjęć poszczególnych elementów stylizacji. Z tego powodu zrobiłam parę ujęć w warunkach domowych. Nie są one najlepsze, pracuję nad warunkami do zdjęć w domu, ale chciałam wam pokazać stylizację bez płaszcza.

Dajcie znać co Wy myślicie o takim połączeniu, wzorach i kolorach!

Na zdjęciach mam na sobie:
płaszcz, buty, kolczyki: Reserved
koszula, spodnie, szal: Zara

Fotograf zdjęć plenerowych: Piotr Górny (Instagram, Facebook)






























1 komentarz:

  1. Dominika to jest zajebiste, i te zdjęcia o wiele lepsze niż wcześniej. Możesz śmiało starać się przebić do mainstreamu z takimi fotkami, trzeba by popracować nad brylowaniem w social media (kojarzysz książki i szkolenia Jason Hunt?). :-)

    OdpowiedzUsuń